Monday, November 30, 2009

KesEnGaL@N MaLaM

salam..kabare..hye..ni hao ma...ketemu lagi kite...maafkan haku klu2 nmpk spt aku ke'addicted' dgn blog ni...haku x sengaje sbb aku kesengalan di mlm ni sbb haku xleh tdo(uwaaaa...lobam la mato den, mcm maskara terbalik da)...di kala kelopak mate haku menutupi bijik mate haku, sayup2 kdengaran palo den berbunyik2..jgn tdo lg!jgn tdo lg! (palo den dogil memikir psl misi den yg x kunjung tibo 2)...apo la den nk buek....hmm pikir punye pikir..den raso den nak kongsi2 dgn korang2 di luar sane psl "SESUATU"..








SESUATU itu adalah Tiket Wayang,,ngeee...(tp pic ni bkn pic tket aku...aku amik kat 'tuttt' yg mane name sbnrnye terpakse dirahsiekan).....ampun maaf patik minte..halalkan ye...



KENAPA SY LETAK piC Kat atas 2


  • Sebab aku xleh tdo n xtau nak wat ape

  • Sebab aku ske tgk Wayang..*****klu org yg suke shopping kite kate SHOPAHOLIC, suke keja lak kite kate WORKAHOLIC...so kirenye aku ni WAYANGHOLIC la sbb aku suke tgk wyg n suke minum HORLICKS lak 2...huhuhuhu

  • Sebab n sebab n sebab n sebab lagi.......

eMM.. k la sampei ketemu lg....ngantuk da thp azab ni...(mcm2 mate aku ni, mcm biskut da,kejap ngntuk kejap x)...so korang..slmt beristirehat..sok kite jmpe lg....baibai...emmm2x


No comments: