Sunday, November 29, 2009

Umang aiii....!!!



SalaM...Kabare...sLmt Berjmpe lg...da lame aku x cakar2 kat cni..(mcm la aku slalu ckr..huhu)..Umang aiii..spls 1 taun br aku nk update (2 name nye bute IT, wat malu kakak den yo:))...apo den nk buek...banyk keja..bese la keja jd tukang rait2 kertas ni bkn sng..mencabar dowh..x sempat aku nk berpoye2 apatah lg menckr2..aummm....so d kspmtan ni la (skul olidey) br aku berkeyakinan nk wat ckran harimau aku kat cni..uishhh...ni pun slps didesak n disentap2 oleh cik daia..(daia, terer x kak ani)..emm n pastu leh la aku buktikan yg aku ni x bute IT n ayat WORLD yg aku amik dr mawi ani menggunekn sistem barter (yela sbb atuk die ltk name bapak die sempene name aku..opss!! arwah bapak die, so kire aku tkr2 la dgn die) 2 tlh berjaye disukseskn penggunaannye.

Hmm memandangkan aku xstart enjin so aku xde bnde nak crite pun...cume aku nk tgk tv lps ni...jd if ade hal aku akn sambg n canang2 kn korang...tata....tguuuuuu lg ek

No comments: